Home > Dear Kuya Sonny > Taga Merkado nahimong Agogo Dancer may Amerkano pa!

Taga Merkado nahimong Agogo Dancer may Amerkano pa!

“Ikaduhang Yugto”
SA DIHANG nahuman na mi sa among ULBO2X, sakit kaayo ang akong rosas kay maayo man gayud nga pagkaligpit ug pagkalawos nga daw nainitan sa adlaw nga nalarag kini tungod kay gidabodabohan ko’g maayo. Mao pay ang katre sa A-1 Lodging House kabungkagon ug hapit gyud mi malumpag. Unsa man gud kini si Gardo nga dokirok man diay’ng dako. Morag taga Mercado sa Cogon gihapon nga ang uban’ng mga lalaki diha labihan ka barako pwera lang sa mga bulay-ogon, he he he. Pagsure mo diha oi taga merkado?
Pagkasunod gabii niana, hala Kuya naunsa ba si Gardo nga nanganad man? Gusto na sab og ULBO2X? Dawbe kay sakit pa man gihapon ang akong gibati. Mao mibalibad ko? Akong gihatag ang akong kauban nga labasera usab nga sila lang una, oi namili man si Gardo nga matod pa niya nganong ihatag daw siya ngadto sa akong kauban nga dili man sila trato gawas pa dili man sab daw niya type. Mao nagpalit kog tablitas aron manambal ko ug akong siyang giingnan nga ugma sa gabii na lang.
Pagka gabii na sab niana, sa ato pa, naulian nako. Mibalik na sab mi sa A-1 niadto. Ambot ning tawhana nga magbalikbalik man gyud siya nianang maong lodging house nga barot man kaayo. Dili man unta siya tihik kay mahinatagon man siya ug gawas pa dako man og income si Gardo kay kanunay man siya imbitaron bisan asang mga dapit sa iyang pagka-boxing referee. Didto, gipaulbohan na sab ko niya ug iya akong gigamitan sa iyang footwork ug jabwork. Pastilan ba gayud ka barako ni si Gardo, gasalig siya nga referee sa boxing ug ang iyang pagtan-aw tingali nako nga boxer usab ako mao gigamitan ko niya sa mga technique. Ug pagkahuman namo’g HAYBOL2X, maayo gyud nakong pagka-knock out, morag naigo sa kumo ni Manny Pacquiao.
Human niana, milahos dayon mi sa may Lapaz Batchoy didto ba Kuya duol sa Rizal Theatre kaniadto. Nagpagatas ko’g sabaw sa batchoy oi kay grabi ka kutas ug ako kining giparisan sa munay. Pagkahuman sa among pag-snacks, oi mihanggat na sab siya’g utro nga mobalik na sab mi didto sa A-1. Wala ko mosug2ot oi? Unsay pagtuo niya nako robot! Mao kay wala man ko mo-ride on sa iyang pagka-agresibo, isig-iya kami sa pagpama-uli.

Categories: Dear Kuya Sonny
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

