Home > Dear Kuya Sonny > Taga Merkado nahimong Agogo Dancer may Amerkano pa!

Taga Merkado nahimong Agogo Dancer may Amerkano pa!

“Unang Yugto”
DEAR Kuya Sonny, maayong adlaw kanimo ingon man sa imon0g libolibong mga suking readers sa Kabisay-an ug Mindanao. Tagoa lamang ako sa pangalan nga usa ka Letty, 58 anyos na ang panuigon karon, minyo ug bulag na sa bana, ug ania mahimuyo dinhi sa dakbayan sa Cagayan de Oro. Nagsugod kining akong sugilanon sa gugma ug kinabuhi niadtong nagpangidaron pa ako ug 17 anyos sa dihang kursonada gayud ako maningkamot nga adunay mosaka kanako nga salapi sa matag adlaw’ng tanan. Unang paningkamot nako, naninda ako og isda kon labasera diha sa Fish Section sa may Cogon Market ning dakbayan sa Cagayan de Oro niadtong tuig 1970. Nianang panahuna, mingaw pa kaayo ang Cogon tapos dili pa busy ang dagan sa trapiko niini. Dayon, gamay ra ang mga gwapa nga mga mamaligyaay kaniadto apan karon daghan na sila nga mga hitsuraan. Sa akong panahon diha sa Cogon Market, akoy pinaka-gwapa Kuya, maglaway gud nang mga lalaking labasero nga makagusto nako diha kaniadto.
Samtang kamulo ako’g paninda sa akong display nga isda, adunay customer nga ulitawo ang kanunay motutok nako, naa pay tinan-awan nga KAULBOHON na. Dawbe kay nakatangay man sab ko kay gwapo man sab siya morag si Tirso Cruz III niadto sa among panahon. Iya akong e-head to foot sa pagtutok kay kaniadto man gud nauso ang piting nga pantalon gitawag og STRETCHIBLE, ah grabi ko kahubag kaniadto oi. Kanang mga dalagang hubag karon, ay naku layo ra sila kanako kaniadto kay ang akong kahubag —gadala’g come here. Mao kadto nga ang maong ulitawong customer nabuang gyud nako kay matod pa nila morag “pan munay” daw ang akoa. Nagka-trato gayud kami sa maong lalaki nga ang pangalan si Gardo, mao kana ang tawag sa karelasyon kaniadto Kuya sa among panahon. Karon, uyab, gf, ug bf na ang tawag…hi-tech naman gud.
Oi hala ka Kuya, gidala man ko ni Gardo didto sa A-1 Lodging House kaniadto, sus matod pa ra ba nila nga tughokon ra ba daw kana nga lodging house. Ako kay 17 years old pa niadto, medyo ihalas gamay kay wala pa baya ko sukad nianang butanga. Ah namahala nalang ko oi kay anugon kaayo nga mawala pa si Gardo kanako nga gwapo’ng tawo ra ba. Siya sab kay ganahan naman makig ULBO2X nako kay morag si Hilda Koronel man sab baya ang akong beauty. Oi, naunsa ba nga sa dihang mihukas na si Gardo sa iyang sinina ug pantalon, nakalitan ug nakatutok ko sa iya kay ang iyang lawas bus-ok kaayo mora jud siya’g si GARDO VERSOSA diin ang dating niya morag MASIETE. Ug dayon nakurat ako kaayo kay naka-walker naman lang ang nabilin sa iyang lawas, ay sus grabi ka super iyang nota morag amerkano.

Categories: Dear Kuya Sonny
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

