Home > Entertainment > Anne Curtis dili mobiya sa ABS-CBN

Anne Curtis dili mobiya sa ABS-CBN

GIPANGHIMAKAK sa actres-host nga si Anne Curtis ang mga hungihong nga siya adunay plano nga mobalhin sa laing network sunod tuig.“Not true. Basta masaya naman ako sa ginagawa ko sa ABS-CBN, hindi ako aalis,” matud pa ni Anne kinsa maoy usa sa mga host sa “Showtime”  sa pakighinabi sa push.com.ph.

Iyang giklaro nga: ““Viva knows na as long as I’m happy sa binibigay na work ng ABS-CBN, hindi ako aalis. Happy ako. Sobrang happy. Wala namang usapan na nangyayari.”

Si Anne ubos sa Viva, usa ka talent agency.

Usa sa mga talent sa Viva nga si Cristine Reyes nanghimakak nga adunay pud siyay plano nga mobalhin.

Dugang pa sa dalaga nga malipayon siya karon sa ABS-CBN ug nga siya mapasalamaton siya sa daghang projects nga gisalig kaniya sa maong television network. Uban sa report sa ABS-CBN Online

Categories: Entertainment
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

