Home > Dear Kuya Sonny > Tindera naminyo sa balo’ng Intsek nag-uros-uros ang gugma

Tindera naminyo sa balo’ng Intsek nag-uros-uros ang gugma

“Ikalimang Yugto”
Usa ka gabii niana, lahi man diay kining mga adunahan ilabi na sa ilang kaliwat nga Chinese ang mahilig mokarenyo sa ilang asawa ngadto sa mabugnaw nga dapit bisan naminyo na. Mao ako siyang gipangutana nganong moadto pa man kami mag ULBO2X sa hotel nga aduna may among maanindot nga panimalay diin mas labaw pa hinuon ka mabugnaw’ng dapit.

Iya dayon akong gidala niini ug akong namatikdan nga grabi pa gihapon ka uros-uros ang gugma niya nako. Morag bag-ong manag-uyab kami nga kaluoy sa Diyos naka-anak naman unta kami. Didto, gipaulbohan dayon ko niya ug samtang ako mibalos usab sa pagpaulbo ngadto kaniya gigamitan pa nako og pagakpak daw sama gayud sa usa ka shiner. Da lagi, tuali lagi siyang intseka…ako dayon siyang giingnan nga “unsa man love dugangan pa nako”? Ingon dayon siya “Ah dili nako love oi, ikaw grabi ba mo todo kayud ba mora man helikopter ba”. Ako dayon siyang gitubag “mao na sa imong uros-uros nga gibati, da flat tire lagi kang inseka ka”.

Dangtan og lima ka bulan gikan niadto, natingala ko sa akong bana nga tagdugay naman makauli sa amo. Maabtan naman siya og tungang gabii nga moabot. Ang iyang pasumangil nga nag-attend daw siya sa business meeting. Mao ako lang siyang gipasagdan apan permi naman niya buhaton. Ang akong gibuhat, ako siyang gipaniiran og akong nakita nga didto kini misulod sa usa ka night club. Gipasagdan lang gihapon nako siya aron makatiempo ako. Makapangutana ko sa akong kaugalingon nganong gibuhat pa niya kini kanako nga unta maayo man ako mopaulbo diha kaniya.

Tungod kay ang tag-iya sa night club, ako man siyang classmate sa high school pa kami. Mitug-an ako ngadto kaniya nga kanang usa ka customer nga Intsek ako siyang bana. Mihangyo dayon ko niya nga magtakuban ako para ingnon nga usa ako ka GRO. Mao, ang akong gibuhat, nagmake up ko’g baga kaayo tapos nagsul-ob dayon kog mubo ug sexy nga sinina aron akong siyang lipaton. (Paabota ang katapusang yugto ugma kay nagkanindot na ang punto sa sugilanon).

Categories: Dear Kuya Sonny
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

