Home > Dear Kuya Sonny > Ang bana kung textmate nga balo labihan ka galanti

Ang bana kung textmate nga balo labihan ka galanti

“Ika-upat nga Yugto”SAMTANG anaa pa ako sa Bus Kuya, akong giihap ang gihatag ni Raul nga kantidad para kanako ug medyo nakurat ako kay mikabat man ngadto sa P40,000.00 pesos ang tanan.

Paghidangat nako balay, akong dayon gisuroy ang akong anak ug gipamalitan nako sa iyang gamit niini apil na usab ang para tinabuan para sa akong mga ginikanan ug igsuon.

Pagkasunod adlaw, gitawagan ako ni Raul kay gimingaw na sab siya kanako ug gusto niya nga sa pagka-adlawng Dominggo niana moanhi siya sa Dipolog aron magkita na usab kami.

Medyo makakatawa ako niadto tungod kay bag-ohay pa gani mi nag-uban didto sa dakbayan sa Iligan, buot naman usab siya makig ULBO2X nako.

Miabot ang maong adlaw ug nahidangat gayud siya sa among dapit diin didto kami nagkita sa naandan na namo nga usa ka mabugnaw’ng dapit. Pag-abot nako niini, paingon na sa shower si Raul, mao aron matagbaw siya, ako ang misulod niini samtang naligo pa siya. Ako dayon siyang gidabodabohan hangtod nga nakaping-it siya sa himayang dayon ug ako siyang gibira padulong ngadto sa kama diin ako na usab ang nakaping-it niadto kay halos nagpungasi ang iyang mga eskrema daw sama sa torpido nga maayo jud nakong pagkasukamod sa kalipay.

Tungod kay kutas kaayo kadto, ako dayon gi-basiran ang roomboy niini kay buot ako mo-order  sa pagkaon aron inig kabusog na, ayha na dayon ang rebansin para sa whole court nga dula. Human nga nabusog na kami, gisugdan na usab namo ang rebansin. Pagkamaayo gyud ni Raul mo dribble ug mi rebound pa gayud siya ug maayo jud nakong pagka-opawi. Mao nahapla na sab ko.
Human niadto, nanuroy dayon mi sa downtown ug didto mi nag-dinner balik ngadto sa Tabing Dagat. Samtang kamulo na kami sa pagpanihapon, miingon si Raul nga andam na siya mangasawa nako ug iyang panggaon ang akong anak nga singko anyos daw sama sa kaugalingon niyang anak usab.

Pagkaugma, mihapit una siya sa among panimalay ayha siya mipauli balik sa Iligan. Iya akong gibinlan sa kantidad og P50,000.00 pesos para daw sa dugang allowance sa akong mga galastuhan. (Paabota ang dugang sumpay ugma).

Categories: Dear Kuya Sonny
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

