Home > Love Letters > Babaying Magdalina

Babaying Magdalina

“Ikaduhang Yugto”
NANGLIGID pa ang dugang panahon niadto, daghan na ang natigom nga salapi ni Magdalina gumikan kay halos kada gabii labihan ka daghan ang iyang mga customers sa Hulaw-hulaw. Gani, adunay mga panahon nga mangabugho ako kaniya tungod kay permi man siya e-outing sa iyang mga customers niini.

Dili ikalalis Kuya Sonny  nga si Magdalina gayud ang halinon sa mga pampam kaniadto gumikan kay gawas nga usa siya ka batan-on… maanyag pa gayud.

Isip kapuyo lamang ang among sitwasyon, dili malikayan nga kanunay usab kami mag-away ilabi na kung sa panahon nga dad-on na usab siya sa lain pang mga customers  ngadto sa motel.

Tungod kay igo ra man ako gibuhi ni Magdalina kay ang akong pagka-kutsero sa tartanilya kaniadto, usa ra man ako ka ekstrador , mao nagpailob na lang ako. Kaniadto gud Kuya diha sa Hulawhulaw sa dalan Abellanosa ning syudad sa Cagayan de Oro, halos, ang mga lalaki nga kapuyo sa mga pampam ang gibuhi lamang niini. Sa ato pa, walay mga trabaho ang ilang kapuyo nga mga lalaki. Bisan gani karong binag-o na nga nagbaligya sa dungog, mao man gihapon, daghan sa mga lalaki nga gibuhi sa ilang kabit nga mga Call Girl.

Nanglabay pa ang daghan nga mga adlaw niadto, gibiyaan ako ni Magdalina. Hangtod nga wala ako maka-antus niadto, ako siyang gi-apas sa iyang gitrabahuan niini apan kawang lamang ang tanan kay giharangan man ako sa ilang bouncer. Mao igo na lamang ako sa pagbakho tungod kay mahal man kaayo nako siya. Igo na lamang usab ako sa pagmahay nganong gibiyaan ako niya nga unta wala man akoy kasal-anan.

Buot na unta ako magpaligis sa Bukidnon Bus kaniadto aron matapos ang tanan sa panagbulag namo ni Magdalina. Sa dihang anaa na ako sa taliwala sa dalan niadto dyot ako maligsan apan nadali ako sa pagpakgang sa akong mga higala mao nga mitugot pa ang panahon nga makalikay ako gikan sa bung-aw sa kamatayon.(Atangi ang katapusang yugto).

Categories: Love Letters
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

