Home > Entertainment > Wedding invitation ni Shalani, gila-uman sa pamilya’ng Aquino

Wedding invitation ni Shalani, gila-uman sa pamilya’ng Aquino

ABLI niini ang celebrity politician nga si Shalani Soledad ug  si Pasig Rep. Roman Romulo nga imbitahon sa ilang kasal ang pamilya Aquino.Gihimo sa konsehala sa Valenzuela ang pamahayag uban ang magbabalaod sa gilunsad nga usa ka  men’s magazine sa Manila Peninsula hotel.

Sumala pa ni  Shalani, duol o suod sa pamilya ang iyang pangawsuon ang pamilya sa iyahang kanhi uyab nga si Presidente Noynoy Aquino busa dili hilayo nga imbitahon nila kini sila.

Gawas pa ni-ana wala na mihatag ug dugang pa nga mga detalye ang umaabot nga bana ug asawa sa ilang kasal nga posebling ipahigayon karong umaabot sunod nga tuig.

Una niini, katawa ug  pagpasalamat ang gisukli ni Soledad sa dihang iyang nasayran nga gibinati siya sa kanhi niya nga uyab o trato nga karon nahimamat na niya si  “Mr. Right.”

Samtang si Presidente Noynoy Aquino walay klaro kon motando o modumili sa imbitasyon nila ni  Soledad ug Romulo.

Diha sa iyang giluwatang pamahayag ni P-noy siya nagkanayon, “Kapag sinagot ko ang tanung mong ‘yan para ko namang sinabi na imbitahin nyo ako. Pag sinabi ko di ako dadalo parang sasabihin nyo may sama ako ng loob… walang tamang sagot dyan.”

Categories: Entertainment
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

