Home > Love Letters > Babaying Magdalina

Babaying Magdalina

“Katapusang Yugto”  DANGTAN sa tulo ka adlaw gikan sa among panagbulag ni Magdalina. Kanunay na lang ako maghubog-hubog niadto daw sama sa iro nga walay tag-iya. Dili ako mahimutang niadto tungod kay nahigugma ako kaniya.

Halos kada gabii na lang ako nga maglunang sa ilimnon nga makahubog uban sa akong mga higala. Buot na unta nakong kalimtan ang tanan sa among kagahapon ni Magdalina apan dili nako madawat ang tanan.

Human sa unom ka adlaw gikan niadto, kalit nga mireport kanako si Mario ang suod kong higala ug nagkanayon nga adunay nahitabong pinusila sa Army batok sa Constabulary didto nahitabo sa hulaw-hulaw nga gialagaran ni Magdalina diin napisikan siya sa bala sa pusil atol sa maong engkwentro.

Midagan ako padulong ngadto sa Provincial Hospital kung diin didto gidala siya aron matambalan. Apan paghidangat nako niini, dako ang akong kahikurat nga nagbuy-od na ang patay’ng lawas ni Magdalina gumikan kay dead on arrival siya paghidangat sa maong tambalanan.

Misinggit ug mihilak ako niadto Kuya sa gidangatan sa akong mahal. Nanghimaraut ako sa kapanahunan niadto nganong nahitabo pa kadto kanamo.

Human nga nagkabulag ang among duha ka kasingkasing tapos gikuha pa gayud ang iyang kinabuhi nga unta nahigugma man ako kaniya.     Tungod sa maong panghitabo Kuya nga dili pa nako madawat hangtod karon, nagpabilin ako nga ulitawong gulang dinhi sa dakbayan sa Cagayan de Oro.

Manghinaut ako nga anaa unta hangtod karon si Magdalina sa maayong mga kamot didto sa kalangitan.

Mao kadto ang kinatibuk-ang kaagi sa akong gugma.

Daghang salamat sa imong pagtagik Kuya ning akong kapalaran sa kinabuhi.

Imong magtatampo,

Rafael

Categories: Love Letters
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

