Home > Love Letters > Bayot hingpit na ng babae

Bayot hingpit na ng babae

“Unang Yugto”

TINAHUD kung Kuya Sonny, maayong adlawww kanimoh ingon man sa imong mga suking readers dinhi sa poloh sa Mindanao. Abi nimo Kuya noh, ay dyos ko dhay.

Ganahan jud ko mosunod sa pagbasa sa imong lindog kay makahatag kinihhh og pagtulo-an kanamong mga readers.

By the wayyy, naaghat akwoh sa pagsalmot sa akong sugilanon aron usab makatampo akwoh kanimo sa akong kaagi sa gugma.

Tagoa lamang ako sa pangalan nga Dorah, actually, ang akong tinuod nga ngalan mao si Teodoro apan kay babaye man akwoh mao akong giusab gamay.

Nagpingadaron na ako karon ug 55 anyos, gulang na sab gamay Kuya noh? Ug aduna akoy beauty parlor hangtod karon dinhi sa Dipolog City.

Nagsugod kining akwong sugilanon niadtong nagpangidaron pa ako og 19 anyos. Aduna akoy gikahibalag nga lalaki nga labihan ka gwapo oi morag si Christopher Deleon, adah oi dako pa jud siya ug kuan vah kanang lawas kay ga-exercise man siya. Ang iyang pangalan mao si Fernan, 18 years old siya at that time.

Hoy dah Kuya oi, lahi vaya ming mga bayot kay kung mahigugma na gani kay maoy modatung permi vah sa lalaki.

Hangtod nagkarelasyon mi ni Fernan, kanunay jud nakoh atimanon siya noh para sa iyang mga gamit lawas. Ako ang mopalit niana ug hatagan pa nakoh siya para sa iyang allowance.

Sa dihang close na kaayo mi kuya, ako dayon siyang gi-check in sa lodging kaniadto. Ako ang miuna niya sa maong mabugnaw nga dapit tapos miapas dayon siya nakohhh.

Hoy dah, nalumos jud ko sa kalipay uban kang Fernan kay grabi man sab siya’g nota. Tapos niana, gipabalonan dayon nakohhh siya sa dakong kantidad aron makapalit siya sa iyang gusto. (May sumpay pa ugma)

Categories: Love Letters
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

