Home > Dear Kuya Sonny > Panimalos sa bana nga walay puangod!

Panimalos sa bana nga walay puangod!

‘Ika-unom ug Katapusang Yugto’

HALOS magbanaw ang iyang mga luha tungod kay dili pa unta niya gusto nga biyaan nako siya. Midangoyngoy si pangit ug grabi ang iyang pakiluoy kanako niadto tungod kay magpabilin pa gihapon nga lab-as sa iyang panumduman ang among kagahapon.
Taudtaud, nadawat ra niya ang among panagbulag ug nagpabilin pa kini siya og pulong nga nagkanayon: “Rhrea, I always love you now and forever. Ako ng nadawat ang imong pagpakigbulag kanako ug maoy timan-e nga kung sa panahon makigbalik ka kanako andam pa gihapon ang akong mga bukton sa pagsapnay sa imong kaugalingon tungod ug alang lamang sa akong gugma diha kanimo.”
“Salamat Pangs nga nakasabot ka kanako, nakatuaw na ako nga wala diay akoy gusto kanimo tungod kay nagpabilin pa gihapon ang akong gugma ngadto sa way puangod kung bana.”
“Yes, gisabot ko ikaw Rhrea ug tugoti ako sa pagbilin sa akong mensahi para kanimo sa makausa pa, I love you and goodbye.”
Daw sama sa gihiwa ang akong dughan Kuya sa iyang gipamulong diri kanako apan unsaon ta man nga wala man gayud akoy gusto kaniya.
Gihimo ko ra man siya nga panakip butas sa akong kinabuhi bunga sa panimalos ngadto sa bana ko nga walay puangod.
Hahay buhay Kuya Sonny, wala gayud nako tuyoa kadtong mga panghitabo kanako. Igo na lamang ako sa paghanduraw sa akong mga panid sa kagahapon.
Karon, nagpabilin pa gihapon ako nga usa single mom uban sa akong tulo ka cute ug maanyag nako nga mga anak.
Daghang salamat Kuya Sonny sa imong pagtagik ning kaagi sa akong kinabuhi.
More power sa Mindanao Daily Balita ingon man sa Businessweek Mindanao. Daghang salamat kaninyong tanan, hapit na kamo mag number one nga local newspaper sa Mindanao.

Imong magtatampo,
Rhrea of CDO

Categories: Dear Kuya Sonny
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

