Home > Uncategorized > Tambag Suliran

Tambag Suliran

DEAR Kuya Sondavz, usa ako ka ginang kinsa natental sa usa ka lalaking minyo usab. Ang akong bana labihan man gud ka iresponsabli mao nakabaton ako’g kabit. Ang akong sweldo ra maoy gisaligan sa among panimalay. Tungod kay gatabangan ako og salapi permi sa akong kabit mao naluoy na lang ako kaniya. Palihug tambagi ako niining akong suliran. Frm: Mrs Aries

Mrs. Aries maayong adlaw kanimo. Supak gayud kana ubos sa balaod ang imong gibuhat. Bisan pa nga mao kana ang matang sa imong bana apan dili sabton nga mangabit na lang ikaw tungod kay adultery ang kaso niana. Ang pagka-iresponsabli ba kaha sa imong bana maoy hinungdan nga natental ka? Oben sa imong pagka-igatan maoy nagtukmod niana. Undangi na kanang imong bisyo mentras sayo pa kay ang makalulooy nianang tanan mao ang inyong mga anak.

Categories: Uncategorized
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

