Home > Dear Kuya Sonny > Working Student Naminyo sa Iyang Amo

Working Student Naminyo sa Iyang Amo

“Unang Yugto”

DEAR Kuya Sonny, maayong adlaw kanimo ingon man sa imong mga diehard readers nga kanunay gayud nagsunod sa matag tagik ning maanindot mong lindog. Tagoa lamang ako nga usa ka Marijane, 26 years old ug kasamtangan nagpuyo dinhi sa dakbayan sa Cagayan de Oro. Actuallty, taga lalawigan sa Bukidnon ako ug naningpalad ning syudad pamasin nga dinhi nako mahinagbo ang maayong lakaw sa akong kinabuhi.
Gumikan sa kapobrehon sa akong mga ginikanan mao midayo ako dinhi sa city of golden friendship tungod kay gusto ako mo-eskwela sa college. Bisan tuod niadtong higayona nagpanuigon na ako og 20 anyos apan wala pa gayud makatungtong sa kolehiyo. Aron maka-eskwela ang akong kaugalingon, nagtrabaho ako sa adlaw isip usa ka waitress sa inilang restaurant. Akong gipasabot ang akong amo nga pwede ba maka-eskwela ako sa gabii ug sa adlaw mao ang akong tingtrabaho.
Maayo na lang nga mitugot kanako ang akong agalon  nga makatungha ako panahon sa gabii. Wala madugay nagpa-enroll ako ug mikuha sa kursong Hotel and Restaurant Management kon HRM.
Nag-antos ako bisan pa man sa kalapoy sa akong kalawasan gumikan sa akong trabaho sa adlaw ug pagkagabii modalikyat na usab ngadto sa tunghaan.
Nangligid pa ang mga bulan gikan niadto, nahuman gayud nako ang first year college Kuya. Sa ato pa tulo na lang ka tuig usab ang akong latason pa sa dugang pagtuon.
Bakasyon na kadto sa tingtungha,  bisan tuod nga pang-adlaw ra ang akong trabaho, motrabaho gihapon akopanahon sa kagabhi-on agig overtime aron makatigom akog salapi para pang-enroll nako sa sunod tingtungha. (Atung sumpayan na usab ugma)

Categories: Dear Kuya Sonny
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

