Home > Damgo og Kahulugan > Damgo og Kahulugan

Damgo og Kahulugan

DAMGO:Kuya Sondavz gud am. Nagdamgo ko nga nakita daw nako ang akong kaugalingon nga dila. Unsay ipasabot niana. Frm:448
KAHULOGAN:Nagpasabot nga ang imong higala kinsa maoy giasahan unta nimo ang dili kini mohatag og favor diha kanimo para sa pangayuon nimo nga panabang.
000
DAMGO:Nagdamgo ko nga napangag daw ko ug wala nay akong mga ngipon. Unsay meaning niana Kuya Sonny. Frm: 557
KAHULOGAN:Dili nimo maangkon ang imong giplanohan meaning palpak.
000
DAMGO:Kuya Sondavz nagdamgo nga naghubo daw ko sa akong sapot. Morag boldstar ako tan-awon sa akong damgo. Unsay buot ipasabot niana. Salamat, mwah. Frm: 669
KAHULOGAN:Nagpasabot adunay scandal nga mahitabo sa imong kinabuhi ug mosangko kini ngadto sa dautan nga pakigrelasyon sa imong uyab.

Categories: Damgo og Kahulugan
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a comment