Home > Dear Kuya Sonny > Tindera naminyo sa balo’ng Intsek nag-uros-uros ang gugma

Tindera naminyo sa balo’ng Intsek nag-uros-uros ang gugma

“Ikaduhang Yugto”
Mao kadto kuya nagpadayon ang among pag-estoryahanay sa phone ug miingon ako ngadto kaniya. “Mao ba Sir Ricky nga nagustohan nimo Ko”. “Mao kana tinuod Precy ba, ako ganahan imo kay maayo ka motrabaho ug gwapa pa jud ba”.

Gidasonan pa kini ni Sir Ricky ug miingon siya. “Kinsa diay imo boyfriend Precy”?  “Ah wala pa Sir Ricky, wala akoy Boyfriend”.  “Ok good Precy wala ka pa bf kay ako ganahan ba sa babae na walang karanasan ba”.

Pagreport nako sa trabaho pagka-ugma, na hala ka kuya naunsa ba ang intsek nga mapahiyumon naman kaayo nako ug dili naman niya ibulag ang iyang mga mata pagtan-aw ngari kanako. Oras na kadto sa ting-snacks, nakalitan ako kay gipatawag man ko niya sa iyang opisina ug iya akong gipa-snack sa lami-an kaayo nga pagkaon dayon human nako’g kaon niini…natingala ako kay gihatagan man niya ako sa kantidad og P20,000.00 pesos kay kuno aron makatabang siya kanako para sa akong mga panginahanglanon. Mao akong gidawat oi kay money na baya kana.

Pagka-ugma kay day-off man nako kadto, akong gikuyog akong mama ug duha nako ka mga manghod dayon nanuroy kami og nag-grocery para sa among pagkaon sa balay. Natingala ang akong inahan  nganong nakadawat na kuno ako sa sweldo nga wala paman magkinsina sukad sa akong pagsugod sa trabaho. Mao akong giingnan ang akong mama nga “makals ka lang mama kay secret ni.”

Takdo gayud sa usa ka kinsina sukad sa akong pangtrabaho, nagsweldo na ang mga trabahanti, oi natingala na sab ko sa intsek nga imbis P1,750.00 ra ang akong matag kinsina, iya man gihimong P22,000.00  pesos ang tanan. Kay ako man ang last nga gisweldohan niya mao ako siyang gipangutana. “Sir dako ba kaayo niini” “Abi nimo Precy ba ako hatak imo ana kantidad ba para ako tabang imo pamilya ba”. Ug ako siyang gipasalamat niadto dala tunol sa akong tuong kamot  niini, oi giganahan man og hawid ang intsek sa akong kamot dala pisopiso ug mikilo dayon sa iyang mata niini.

Pag-uli nako sa balay kuya, gi-intrigo dayon nako ngadto kang mama ang maong kantidad ug nakuratan siya sa kadako nga akong nadawat isip sweldo. Ako na sab giingnan si mama nga dili na lang siya magdaghan pa og pangutana basta kay sweldo nako kana.

Categories: Dear Kuya Sonny
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a comment